Акумулятор на Nissan Cedric
допомога спеціалістаNissan Cedric представник автомобілів бізнес-класу від фірми "Ніссан", який проводився практично рекордні сорок чотири роки з 1960го. У лінійці моделі налічується десять поколінь.
Головним завданням Седріка була як можна більш комфортні поїздки, хоча через якийсь час після запуску пропонувався ще й варіант спортивного седана і купе.
Шосте покоління було доступно для продажу в період з 1984 по 1987 роки. В цей час тип кузова пропонувався чотиридверний седан/хардтоп/універсал.
Моторна гамма включала в себе:
- V-образний трилітровий шестициліндровий VG30E на бензині, також була доступна трубированная версія мотора;
- Рядний дизельний робочим об'ємом 2,8 літрів;
- Бензиновий дволітровий, також з версією турбо.
Сьома генерація стала воістину найпопулярнішою серією автозаводу, він отримав трохи конструкційних оновлень і поповнив асортимент двигунів новими агрегатами.
Двигун |
Об'єм, куб. см/л |
Вид пального |
RB20P |
1998 |
Газ |
CA20P |
1973 |
|
NA20P/PE |
2000 |
|
TD25 |
2,5 |
Дизель |
TD27 |
2,7 |
|
RD28 |
2,8 |
|
RD28E |
Восьме видання оснащувалося лише шістьма силовими агрегатами з технологіями SOHC і DOHC. Спортивного вигляду автомобіля підкреслювали чотири круглі фари спереду, що також мало схожість з БМВ7
Двигун |
Об'єм, куб. см/л |
Потужність, л. с. |
Бензинові |
||
VG 20E |
1998 |
125 |
VG30 E |
2987 |
160 |
Дизельні |
||
VG 30 DE |
3,0 |
200 |
VG30 DET |
255 |
|
RD 28 |
2,8 |
100 |
Дев'яте покоління отримало зміни в конфігураціях двигунів і повний привід.
Двигун |
Об'єм, л |
VQ20DE |
2,0 |
VQ25DE |
2,5 |
VG30E |
3,0 |
VQ30DE |
|
VQ30DET |
|
RD28 |
2,8 |
Останнє – десяте покоління оснащувалося могло побут повнопривідним тільки з першим і всієї лінійки ДВС.
Двигун |
Об'єм, літри |
RB25DET |
2,5 |
VQ25DD |
|
VQ30DD |
3,0 |
VQ30DET |