Акумулятор на Ford Escape (Форд Ескейп)
допомога спеціалістаFord Escape - компактний кросовер, що випускається вже в трьох поколіннях з 2000 року. Оригінальна модель випущена для 2001 року спільно з компанією Mazda of Japan, яка мала провідну роль у розробці двох поколінь і свою конфігурацію продала як Mazda Tribute. Силові агрегати для Эскэйпа відмінні від Триб'юту.
Перше покоління представлено цільним дизайном з повністю незалежною підвіскою і рейковим рульовим управлінням. Хоча авто не передбачалося для перевезення важких вантажів, в комплект повнопривідною поставки був включений додатковий диференціал блокування, придатний для вимикачем на приладовій панелі.
Двигунами внутрішнього згоряння з 2001 по 2007 рр. були дволітровий Zetec I4 (для американської специфікації)і DuraTec 23 І4на 2,3 літра з механічною п'ятиступінчастою коробкою передач, 3,0 л Duratec 30 V6с чотириступінчастою АКПП. Також з 2005 року був доступний гібрид з чотирициліндровим 2,3 — літровим DuraTecс електромотором.
У втромо поклении силові агрегати трохи змінили, а саме:
- 2,3-литровыйдвигатель замінили на DuraTec 25 I4 об'ємом 2,5 літра з 152 кінськими силами.
- Опициональный 3,0 л Duratec 30 V6 оновили додавши йому 40 коней і отримавши потужність в 240 л. с.
- Об'єм двигуна для гібрида також збільшили до 2,5 літрів з використанням циклу Аткінсона для економії палива.
В залежності від специфікації були запропоновані ручна п'ятиступінчаста коробка передач, а також шестидіапазонний "автомат".