Акумулятор на Audi A3 (Ауді А3) Sportback (2016-2020)
допомога спеціаліста
Акумуляторні батареї для Audi А3 Sportback (2016-2020)
Акумулятор в сучасному автомобілі виконує важливу роль не тільки в запуску в роботу силового агрегату, але і допомагає підтримувати працездатними усі електрозалежні споживачі. До тих пір, поки в роботу не включиться генератор електричної енергії. Німецький автомобіль Audi A-3 Sportback 2016-2020, це улюблена модель приватного транспорту, для тих, хто вважає за краще надійний транспорт, здатний справитися з реальним дорожнім покриттям по всій території України.
Вибираємо АКБ правильно
Від мудрого вибору буде залежати багато, в першу чергу, наскільки довго буде залишатися акумулятор працездатним. Він повинен буде експлуатуватися з розрахунковом циклічном. навантаженням. Віддавати і отримувати рівно стільки енергії, скільки було прораховано інженерами ще на заводі виробника.
У лінійці виробника авто є моделі машини з двигунами від 1.0 до двох літрів. Як з дизельним, так і з бензиновим силовим агрегатом. Але, незважаючи на такий широкий вибір моторів, під капотом буде встановлений акб від 60 до 70 А / год. Корпус акумулятора повинен бути європейського типу, із зворотним розташуванням полярності клем.
Так як в машині використовується притискна планка нижнього хвата, переконайтеся, щоб на корпусі АКБ були специфічні виступи. Якісний акумулятор для Audi A-3 Sportback 2016-20 років випуску просто зобов'язаний витримувати частковий розряд в міському типі експлуатації. З цього перевагу краще віддати кальцієвій технології виробництва позитивних і негативних пластин.
Додаткові фактори вибору
Стартерний, свинцево-кислотний акумулятор повинен мати не менше 600 Ампер потужності, щоб впоратися з запуском охололого мотора в зимовий час експлуатації. Розташування його під капотом разом з двигуном робить батарею вразливою від перепаду температур. Сучасний корпус з необслуговуваної технологією буде краще, так як він може самостійно утримувати воду в банках.
Допускається використання сучасної технології, якщо водій крім стандартного набору споживачів встановив додаткову сигналізацію і підігрів сидінь. Переважно використовує машину в межах міста. Технологія EFB набагато краще пручається циклічному навантаженні створюваної стартером і генератором. Легше переносить глибокий розряд, і демонструє струм стартера підвищеної сили.