Акумулятор Audi A1 Сitycarver (2019-) (Ауді Сітікавер)
допомога спеціалістаПідбір акумулятора на A1 Сitycarver (2019-)
Остання розробка німецького виробника автомобілів торкнулася і самої популярної лінійки невеликого за габаритами особистого транспорту. Легкова машина Audi А1 Сitycarver - це повноцінний кросовер, здатний скласти гідну конкуренцію своїм конкурентам. Але і він потребує якісного і надійного акумулятора. Він здатний взяти на себе не тільки запуск мотора, але і численні додаткові електричні споживачі.
На що необхідно звернути увагу?
Як і всі позашляховики, автомобіль може мати один з кількох типів дизельних і бензинових двигунів під капотом, і різні типи трансмісії. Але, незважаючи на різноманітність внутрішньої начинки, під капотом використовується один тип джерела живлення в європейському корпусі. Він обов'язково повинен мати ємність 70-75 А / год. Цей крок довелося зробити через значну кількість електроніки встановленої на борту самого маленького позашляховика в лінійці німецького виробника.
Важливо: під час вибору особливу увагу приділіть положенню клем на корпусі батареї. Вони повинні бути прямими, тобто плюсова клема струму розташована зліва від передньої панелі. Це важливо для безпеки експлуатації машини.
Краще віддати перевагу у виборі акумулятора перевіреним світовим виробникам. Експлуатація машини буде проходити не тільки в місті, а й за його межами. Дуже важливо, щоб дакумулятор не підводив водія далеко від рідного міста. І запускав двигун навіть у частково розрядженому стані.
Розміщення джерела живлення
Як і у багатьох моделей авто, стартерная батарея Audi А1 Сitycarver ховається під капотом разом з двигуном. Якщо вибрати обслуговуємий тип корпусу, регулярний перегрів і значне охолодження призведуть до підвищеної випаровуваності води з електроліту. З метою економії часу і підвищення надійності кросовера, краще віддати перевагу акб, які не потребують постійного обслуговування.
Позашляховик буде експлуатуватися в умовах неякісних доріг. Підвищена тряска і вібрація будуть типовими умовами поїздок для нього. Акумулятор, який здатний добре чинити опір трясці, буде краще. Він гарантовано прослужить увесь термін експлуатації, і не вийде з ладу унаслідок обриву однієї з свинцевих пластин. Це цілком реально, якщо вибрати простий АКБ, не розрахований на роботу під капотом легкового позашляховика.