Акумулятор на Ford Probe
допомога спеціалістаFord Probe – лифтбєк купе, представлене в 1989 році. Probe передбачався в трьох модифікаціях: GT, LX,GL.
GT була базовою моделлю зі 110 кінськими силами, 2,2 – літровим двигуном Mazda F2 I4. У Сполучених Штатах продавався з кондиціонером.
LX починаючи з 1990 року став доступний з двигуном Vulcan V6 об'ємом три літри і 140 кінських сил.
GL мав все обладнання від комплектації LX, але відрізнявся двигуном з турбонаддувом Mazda F2Т I4 зі 145 л. с. і об'ємом 2,2 літра.
Агрегатувалися чотириступінчастою автоматикою і п'ятиступінчастою механічною коробкою передач.
Для 1993 модельного року провели рестайлінг авто, яка включала в себе зміни не тільки зовнішнього вигляду авто, але і силових агрегатів. Так базова комплектація передбачала дволітровий четрыехцилиндровый двигун Mazda FS-DE I4. Спортивна версія передбачала в базі 2,5-літровий двигун Mazda K KL-DE V6.
Два види АКПП були доступні для Проба, спочатку обидва двигуна використовували однакову автоматичну трансмісію. Але, в 1994 році мотор V6 продовжував випускатися з чотириступінчастою автоматикою F-4EAT, а дволітровий I4 – з Ford CD4E.
Для даного автомобіля підійдуть акумуляторні батареї в європейському корпусі з правобічної (зворотної) полярністю. Ємність джерела живлення повинна бути 60-65 Ан та габарити: довжина - 242 мм, ширина – 175 мм, висота – 175 мм (низкобазовый).